مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: اکنون در مجموع ۱۸ کشتارگاه دام و طیور در استان کرمانشاه فعال است که در تمام این کشتارگاه روحانی ناظر ذبح شرعی فعالیت دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت الاسلام حمید میرزایی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در دیدار با نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  گفت: اکنون 28 روحانی ناظر  متشکل از روحانیون اهل تسنن و تشیع  ذبح شرعی در کشتارگاه های صنعتی دام و طیور استان بر روند کشتار نظارت دارند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با بیان اینکه همه کشتارگاه های دام سبک و سنگین و همچنین مرغ زیرنظر بازرسان بهداشتی دامپزشکی و روحانیون ناظر ذبح شرعی هستند، گفت: این نظارت ها برای حفظ سلامت مصرف کننده، ضروری است.
امید حاج محمدی، نظارت بر عرضه فرآورده خام دامی را اولویت دامپزشکی دانست و افزود: در راستای تامین سلامت فرآورده های خام دامی استان، دامپزشکی علاوه بر بازرسی های مستمر و مدون روزانه هر ماه گشت های مشترکی با دستگاه های نظارتی برگزار می کند.
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری نیز از زحمات و تلاش های اداره کل دامپزشکی در تامین سلامت فرآورده های دامی مردم استان قدردانی کرد و گفت:  سلامت  یکی از مهمترین مقوله های جامعه است و دامپزشکی در تامین سلامت شهروندان در خط مقدم است.

 

انتهای پیام/ز

 

دامپزشکی در تامین سلامت شهروندان در خط مقدم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.